Oferta

Świadczymy usługi księgowe:

  • prowadzenie pełnej ksiegowości
  • prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów
  • prowadzenie ewidencji przychodów dla obliczania zryczałtowanego podatku dochodowego
  • prowadzenie rejestrów sprzedaży i zakupów dla celów podatku VAT
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
  • obliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych PIT, CIT i VAT i przekazywanie ich elektronicznie do urzędów skarbowych
  • sporządzanie bilansu rachunku zysków i strat oraz przepływów środków pieniężnych
  • przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych do zatwierdzenia przez zgromadzenie wspólników.
  • opracowanie polityki rachunkowości firm
  • sporządzanie list płac z uwzględnieniem zwolnień lekarskich, urlopów, dodatków i potrąceń
  • obsługa umów cywilnoprawnych: zleceń ,o dzieło, menadżerskich sporządzanie deklaracji ZUS
  • sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych dla pracowników ( PIT -11, PIT – 40, IFT-1) i osób zatrudnionych na podstawie innych umów
  • reprezentowanie klientów w trakcie kontroli podatkowych i ZUS
  • sporządzanie sprawozdawczości statystycznej

Służymy pomocą przy zakładaniu firm i rozpoczynaniu działalności gospodarczej: 

  • osobom fizycznym
  • spółkom cywilnym i jawnym
  • spółkom z ograniczoną odpowiedzialnością

Naszym klientom udzielamy porad: 

  • w zakresie przepisów podatkowych
  • udokumentowania zdarzeń gospodarczych
  • innych spraw związanych z prowadzeniem firmy
  • doradztwo w sprawach kadrowo-płacowych


kontakt


ASPECT Sp. z o.o.

Biuro Księgowe

ul. Robotnicza 72 lok.225

53-610 Wrocław

pon-pt 7.00 - 17.00


telefony :

71/ 373-57-95

71/ 359-39-67

71/ 359-39-68 


e-mail:

biuro@aspect.com.pl

januszkiewicz@aspect.com.pl